HackerOne users: Testing against this community violates our program's Terms of Service and will result in your bounty being denied.

Forslag til endringer

edited February 2012 in Feedback

Hei. Tusen takk for denne oversettelsen! Dette har jeg ønsket meg lenge!

Jeg lurte på om du kan endre dette:

  • "# sine kommentarer" -> "# kommentarer"
  • "→ All Categories" er ikke oversatt (det kan være at denne bare har en → hos meg pga. en utvidelse jeg bruker.
  • "Mark All Viewed" er ikke oversatt
  • "Tags" er ikke oversatt
  • "Popular Tags" er ikke oversatt
  • Er det mulig å bytte rekkefølgen på datoer? Slik at f.eks. "Februar 13" blir til "13. februar"

Hvis jeg finner noe mer, så legger jeg det her i en ny kommentar. Takk igjen! :)

Best Answer

Answers

  • Jeg la akkurat merke til et par ting:

    • "Tags" og "Popular Tags" kommer fra pluginen Tagging. Denne følger med som standard i Vanilla
    • "# New" er ikke oversatt (på forsida, når det er nye kommentarer i en tråd"
  • Jeg har allerede oversatt "Mark All Viewed" for min egen del, og skal legge den ut i versjon 0.0.4 når jeg har fått oppdatert de andre tingene du påpeker!

    Men forumet mitt bruker ikke noen av de tingene du lister her, så om de oversettelsene jeg prøver ikke funker, si ifra, så skal jeg prøve på nytt til det fungerer hos deg! :D

    Tusen takk for innspill. ;)

  • Da har jeg lagt til 9 oversettelser, sjekk om "Tags" og "Popular Tags" funker...

    Anngående rekkefølgen til datoer: Dates localization

    forteller said:
    Flott! :)

  • TurbolegoTurbolego New
    Answer ✓

    @forteller: oversatt 9 til... innkludert betingelser for bruk av forumsiden. ;)

  • Raskt jobba, takk! :)

    Tags og Popular Tags er ennå ikke oversatt. Ikke "Tagged" heller, som jeg akkurat la merke til (viser hvilke tagger akkurat denne tråden har).

    Og jeg ville foretrukket "Marker alle som lest" heller enn "…forumene som lest"

    Ellers ser alt ut til å være fiksa! :)

    PS: Bra avatar. Fuck ACTA, og TPP, og IPRED2, og all mulig annen dritt fra opphavsrettsbransjen!

  • Jeg har fått tags installert, skal se om jeg får overstatt dette snart i versjon 0.0.6.
    God idé å oversette til "Marker alle som lest" isteden, skal implementere det i 0.0.6 :)

    Takker for støtten, fuck alle lovene som ødelegger frihet og tvinger gründere i it-bransjen til å starte opp i utlandet hvis de ikke har penger til å hyre "kontrollører" som sjekker om noe brukerne deres poster er imot noen copyrights... =P

  • Hei igjen! :) Et par til bugrapporter:

    På /profile/activity står ting som "started a discussion", "discussion", "Delete" (på moseover) "E-mail Subscriptions" (dette er kanskje pga en utvidelse?), "Register IP", "Last IP" og "UserInfoModule". Og "Registrert dato" er for lang, slik at den kræsjer med selve datoen. Foreslår å endre det til "Registrert".

    "Lag en ny tråd"-knappen ser dum ut når "tråd" står med stor "T".

    Nederst på profile/comments/1/[username] står det "More comments"

    Når man ser på en PM-samtale står det "Delete Conversation" på en stor knapp.

    En del ting i dashboard/settings er ikke oversatt. Men det haster jo ikke, siden det bare er admin som kan se det.

    Klarte du å skjønne det dato-greiene? Så vanskelig ut i tråden du linket til… :/

    Takk igjen! :)

  • Hei! Jeg har lagt merke til at "kommenter" står skrivi med apostrof når man skal skrive en kommentar, noe jeg har lært at ikke er standard rettskrivning :)

Sign In or Register to comment.